poi+bebny w Poznaniu

Ogień i bębny to nieodłączny duet, dlatego nie mogło zabraknąć tutaj tego tematu.

Moderator: Moderatorzy

lotossmutku
---------
Posty: 6
Rejestracja: wt sie 05, 2008 11:35 pm
Lokalizacja: G.I./P-ń

poi+bebny w Poznaniu

Postautor: lotossmutku » pt wrz 12, 2008 7:04 pm

czy ktos mialby przede wszystkim chec i nie wahalby sie poswiecic odrobiny swego wolnego czasu by pograc i pokrecic czym sie da?;) (bez skojarzen) a noz widelec udaloby sie stworzyc jakas zgrana ekipe i swiat by o nas uslyszal?:) odzywajcie sie bebniarze i tancerze ognia:)
Awatar użytkownika
Archerka
---------
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 10, 2006 6:41 pm
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Postautor: Archerka » wt wrz 16, 2008 9:28 pm

hmm, a zielonych w dziedzinie też bierzesz pod uwagę ??
Pozdr
" My heart is beating like a jungle drum" :D
Awatar użytkownika
Dziwna
*****----
Posty: 507
Rejestracja: wt mar 07, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: poi+bebny w Poznaniu

Postautor: Dziwna » wt wrz 16, 2008 11:05 pm

lotossmutku pisze:czy ktos mialby przede wszystkim chec i nie wahalby sie poswiecic odrobiny swego wolnego czasu by pograc i pokrecic czym sie da?;)

Ja moge pokręcić... głową, albo włosami :razz: ...i pograć na nerwach :mrgreen:
>>Dwa sumienia... Drugie zezwoli jak to pierwsze nie da pozwolenia<<
lotossmutku
---------
Posty: 6
Rejestracja: wt sie 05, 2008 11:35 pm
Lokalizacja: G.I./P-ń

Postautor: lotossmutku » śr wrz 17, 2008 7:48 pm

Archerka pisze:hmm, a zielonych w dziedzinie też bierzesz pod uwagę ??


jesli jest determinacja to moge troche pouczyc ;)


Dziwna pisze:Ja moge pokręcić... głową, albo włosami :razz: ...i pograć na nerwach :mrgreen:


heheh Dziwna pisalam ze bez skojarzen ;) ale jesli jestes zainteresowana to zapraszam :)
Awatar użytkownika
Draco
*--------
Posty: 34
Rejestracja: wt sie 14, 2007 10:22 am
Lokalizacja: Poznan / Lubon
Kontaktowanie:

Postautor: Draco » pn wrz 22, 2008 7:29 am

Jeśli chcecie totalnego LAME to mogę się przyłączyć :3
Kicol

Postautor: Kicol » pn wrz 29, 2008 8:14 pm

Draco xD z mojego miasta widze xDDDD milo ujrzec lubonianina xDDDD i to w tym samym wieku ^^ odezwij sie jesli mozesz na gg 8409459 bo mam kilka pytan odnosnie bebnow xDD
Recluse

Postautor: Recluse » sob paź 11, 2008 6:03 pm

Jak chcesz kogoś zielonego do Poi'ków z poznania - to ja moge, ale...

...nie mam jeszcze kupionych poików do ognia :???: :/
Recluse

Postautor: Recluse » sob paź 11, 2008 6:05 pm

Jak co moj e-mail - kpalka111@wp.pl
arreglo
---------
Posty: 23
Rejestracja: wt paź 09, 2007 1:31 pm
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: arreglo » ndz lis 23, 2008 12:15 am

już ruszyliście? chetnie wezme bubenek i dołacze do tanczacych z ogniem!
mam sily i ciepla kurtalke
Awatar użytkownika
dread
---------
Posty: 20
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 10:25 am
Lokalizacja: poznań

Re: poi+bebny w Poznaniu

Postautor: dread » śr maja 20, 2009 9:48 pm

więc jak, znajdzie się ktoś do grania w poznaniu?
rudson6
---------
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 20, 2009 4:54 pm
Lokalizacja: grodzisk mazowiecki

Re: poi+bebny w Poznaniu

Postautor: rudson6 » czw maja 21, 2009 5:29 pm

a w grodzisku mazowieckim i okolicach ktos sie znajdzie? :)

Wróć do „Fireshow”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość