Conga + quinto czy conga + tumba ???

Rodzaje, zastosowanie, historia...

Moderator: Moderatorzy

kambala
---------
Kontaktowanie:

Conga + quinto czy conga + tumba ???

Postautor: kambala » śr gru 05, 2007 10:27 am

Cześć. W najbliższym czasie zamierzam kupić zestaw conga. Jak myślicie w jakim zestawieniu ten zestaw kupić conga+quinto czy conga + tumba ? Jest tu jakaś przydatna prawidłowość czy raczej zależy to od mojej preferencji. Gram na różnych bębnach, natomiast w tej kwestii nie mam doświadczenia. Najchętniej kupiłbym trzy, ale mnie nie stać. Chcę kupić bębny firmy Latin Percussion, chyba że macie jakieś inne sugestie, chętnie poczytam. Dziękuję Norbert.
chrish
*--------
Kontaktowanie:

Postautor: chrish » śr gru 05, 2007 3:45 pm

Jako znawca kubańskich bębnów cosik ci napiszę:D

Oczywiście LP to najlepsze conga... Ale zależy jakie... Bo Matadory albo Aspire to całkiem co innego... W sensie, że trochę gorsze... A co do twojego pytania, no jasne, że lepiej kupić tumba + quinto + conga... Po pierwsze, trzy bębny; po drugie, masa dźwięków do wydobycia; po trzecie, o wiele lepszy efekt i więcej możliwości, te4chnik gry...

Ja polecam:

Conga LP (nie Aspire, Matador) lub Meinl (nie Meinl-Headliner);

zestaw trzech bebnów;

Pozdro
Obrazek
Awatar użytkownika
cyryl
***------
Kontaktowanie:

Postautor: cyryl » śr gru 05, 2007 4:17 pm

3 nowe congi Lp to wydatek kilku tysięcy złotych...

jaki zestaw to raczej preferencje ale myślę że praktyczniejsze byłoby conga+tumba,bo zawsze więcej basu jest milsze dla ucha a i na quinto łatwiej zebrać i dokupić bo sporo tańsze niż tumba. model to raczej do wybrania w sklepie muzycznym
We free our people with music
Awatar użytkownika
irmach
*****----
Kontaktowanie:

Postautor: irmach » ndz gru 09, 2007 3:12 pm