Nyabinghi?

Rodzaje, zastosowanie, historia...

Moderator: Moderatorzy

Dawkli
---------
Posty: 7
Rejestracja: pt sie 24, 2007 4:49 am
Lokalizacja: Wodzisław śląski
Kontaktowanie:

Nyabinghi?

Postautor: Dawkli » śr sie 29, 2007 9:20 am

Witam od kilku dni męczy mnie myśl co to znaczy nyabinghi?

szukalem w internecie ale nic nie było...

z góry dzięki
Nie ważne co sie stanie, ja wiem że Jah patrzy na mnie ! JAH BLESS!
Awatar użytkownika
wawrzyniec
**-------
Posty: 98
Rejestracja: wt sty 10, 2006 2:35 pm
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Postautor: wawrzyniec » śr sie 29, 2007 9:35 am

tutaj

tutaj

a wszystko poprzez Pana Gugla;-)
Dawkli
---------
Posty: 7
Rejestracja: pt sie 24, 2007 4:49 am
Lokalizacja: Wodzisław śląski
Kontaktowanie:

Postautor: Dawkli » śr sie 29, 2007 9:47 am

Dzieki wielkie :D bardzo mi pomogłeś, poczułem ulgę :DxD pozdro i jeszcze raz dzieki
Nie ważne co sie stanie, ja wiem że Jah patrzy na mnie ! JAH BLESS!
Awatar użytkownika
losiu
****-----
Posty: 322
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 7:24 pm

Postautor: losiu » pt sie 31, 2007 10:33 am

drogi użytkowniku Niezależnego Samorządnego Djembe Forum Bębniarskiego w zaistniałej sytuacji - drugi użytkownik /udziela rzeczowej informacji pomocnej w egzystencji/przerywa próbe samobójczą/(jak w tym przypadku) tłumaczy słowa na język polski/pomaga określić światopogląd/ itp.itd.etc. - należy odwdzięczyć się ww. użytkownikowi klikając mu jakże przydatny, nieformalny, przyjacielski, pokazujący lepszą stronę i jakże prosty w użyciu przycisk 'pomógł'(lewy dolny róg wiadomości pomocnego użytkownika). wnioskując:

gdy użytkownik jest pomocny i chcuałbyś mu się jakoś odwdzięczyć



to kliknij mu to 'pomógł' :]
Deszczyk pada, nagle słońce świeci

Ludzie patrzcie, z dachu gówno leci!

Nie uciekaj mój przyjacielu

Gówno w ciebie trafi jak w nas wielu,

[sedes]
Awatar użytkownika
KarWil
Admin
Posty: 1660
Rejestracja: pn sty 05, 2004 5:30 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: KarWil » pt sie 31, 2007 1:03 pm

Mi też.
...gdzie moje punkty "pomógł"...
Awatar użytkownika
losiu
****-----
Posty: 322
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 7:24 pm

Postautor: losiu » pt sie 31, 2007 2:12 pm

w sumie jak już bedzie klikał...

to mi też możesz kliknąć jako że naprowadziłem Cie na słuszną droge w forumowej egzystencji
Deszczyk pada, nagle słońce świeci


Ludzie patrzcie, z dachu gówno leci!


Nie uciekaj mój przyjacielu


Gówno w ciebie trafi jak w nas wielu,


[sedes]

Wróć do „Instrumenty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości